Visualizando por Autor Caroline Cardoso

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o entre con las primeras letras:  
Mostrando reg. 1 a 8 de 8
Fecha de PublicaciónTítuloAutor(s)
2017Bells Test: Are there differences in the performance between adult groups aged 40 to 59 and 60 to 75?Sílvio Cesaes Escovar Paiva; Vanisa Fante Viapiana; Caroline Cardoso, etc.
2015Brazilian preliminary norms and investigation of age and education effects on the Modified Wisconsin Card Sorting Test, Stroop Color and Word Test, and Digit Span Test in adultsNicolle ZIMMERMAN; Caroline Cardoso; Clarissa M. Trentini, etc.
2014Contributions of the ecological approach to the neuropsychology of executive functionsNicole ZIMMERMANN; Caroline Cardoso; Geise Machado Jacobsen, etc.
2014Déficits primários e secundários de funções executivas pós TCE: análise de dissociaçõesRenata Kochhan; Natalie Pereira; Laura Branco, etc.
2011Escolaridade no processamento atencional examinado por testes de cancelamento: uma revisão sistemáticaRochele Ferronato Correa da Silva; Caroline Cardoso; Rochele Paz Fonseca
2019Program for the Neuropsychological Stimulation of Cognition in Students: Impact, Effectiveness, and Transfer Effects on Student Cognitive PerformanceCaroline Cardoso; Alessandra Gotuzo Seabra; Cristiano Gomes, etc.
2019Program for the Neuropsychological Stimulation of Cognition in Students: Impact, Effectiveness, and Transfer Effects on Student Cognitive PerformanceCaroline Cardoso; Alessandra Gotuzo Seabra; Cristiano Gomes, etc.
2011Teste de Cancelamento dos Sinos: comparação entre duas versõesCaroline Cardoso; Rochele Ferronato Correa da Silva; Rochele Paz Fonseca