Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 117 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Um Estudo Meta-Analítico sobre Percepção de CrowdingFernando de Oliveira Santini; Wagner Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin
2014Uma Meta-Análise sobre os Construtos Antecedentes e Consequentes do Consumo MaterialistaFernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Clécio Falcão Araujo; Cláudio Hoffmann Sampaio; Ana Clara Hubner Wolff
2014Decisões sob risco no modelo Stage-Gate: um estudo propositivo sob a ótica da teoria da perspectivaSady Darcy da Silva Junior; Edimara Mezzomo Luciano; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann
2011A Social Capital Approach for Open-Mindedness and Radical Innovation RelationshipMarcelo Gattermann Perin; Juan Cegarra-Navarro; Daniel Jimenez-Jimenez; Cláudio Hoffmann Sampaio
2017Análise da Qualidade dos Artigos Científicos da Área de Marketing Publicados no Brasil: As Pesquisas Survey na Década de 2000Marta Olivia Rovedder de Oliveira; Fernando Bins Luce; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann; Fernando de Oliveira Santini; Mirela Jeffman dos Santos
2017The role of Agility and Institutional Barriers in the relationship between Learning Orientation and PerformanceMárcia Horowitz Vieira; Clécio Falcão Araujo; Cláudio Hoffmann Sampaio
2013What Motivates Brazilian Academic Researchers to Transfer Technology?Lisiane Quadrado Closs; Gabriela Cardozo Ferreira; Vinícius Sittoni Brasil; Cláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gatterman Perin
2011Análise do Mercado de Calçados na Utilização das Marcas Próprias: Uma Verificação Multicasos sob a Perspectiva dos FabricantesAlessandra Cristófoli; Flávio Régio Brambilla; Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2013What Motivates Brazilian Academic Researchers to Transfer Technology?Lisiane Closs; Gabriela Cardozo Ferreira; Vinicius Sittoni Brasil; Cláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin
2012Promoção de vendas e outros elementos antecedentes das compras por impulsoFernando de Oliveira Santini; Lélis Balestrin Espartel; Cláudio Hoffmann Sampaio; Claudio Rotta; Marcelo Gattermann Perin