Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/10115
Type: Article
Title: LIMITES ÉTICOS E CONTRIBUIÇÕES PARA A SOCIEDADE: UMA ANÁLISE DAS IMPLICAÇÕES DA APROXIMAÇÃO ENTRE NEUROCIÊNCIA E COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DOI - 10.5752/P.1984-6606.2015v15n40p87
Author(s): Stefania Ordovás de Almeida
Vinícius Sittoni Brasil
Lélis Balestrin Espartel
Fernanda Callegaro
In: Revista Economia & Gestão
Issue Date: 2015
Volume: 15
Issue: 40
First page: 87
Last page: 116
Keywords: Neurociência do consumo
Neuromarketing
Comportamento do Consumidor
Ética na pesquisa
URI: http://hdl.handle.net/10923/10115
DOI: DOI:10.5752/p.1984-6606.2015v15n40p87
ISSN: 1984-6606
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.