Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10923/12074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorValderez Marina de Rosário Lima-
dc.contributor.authorMaurivan Güntzel Ramos-
dc.date.accessioned2018-07-16T16:54:48Z-
dc.date.available2018-07-16T16:54:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn1646-401X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/12074-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA LUSOFONA DE EDUCACAO-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEnsino de Ciências e Matemática-
dc.subjectanálise textual discursiva-
dc.subjecteducação básica-
dc.subjectinterdisciplinaridade-
dc.subjectpercepções de professores-
dc.titlePercepções de interdisciplinaridade de professores de Ciências e Matemática: Um Exercício de Análise Textual Discursiva-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2018-07-16T16:54:47Z-
dc.jtitleREVISTA LUSOFONA DE EDUCACAO-
dc.volume36-
dc.spage163-
dc.epage177-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.