Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/15871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGISLAINE MÜLLER-
dc.contributor.authorClaus Dieter Stobäus-
dc.date.accessioned2019-10-30T17:20:46Z-
dc.date.available2019-10-30T17:20:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2237-6844-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/15871-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofPOLIFONIA: ESTUDOS DA LINGUAGEM-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEDUCAÇÃO-
dc.subjectLINGUAGEM-
dc.subjectLINGÜÍSTICA-
dc.subjectINTERAÇÃO-
dc.subjectBILINGUISMO-
dc.subjectLÍNGUA ESTRANGEIRA-
dc.titleA interação social como mediadora no processo de aprendizagem de língua estrangeira por crianças-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2019-10-30T17:20:45Z-
dc.jtitlePOLIFONIA: ESTUDOS DA LINGUAGEM-
dc.volume26-
dc.issue41-
dc.spage10-
dc.epage26-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.