Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 65 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Análise do Mercado de Calçados na Utilização das Marcas Próprias: Uma Verificação Multicasos sob a Perspectiva dos FabricantesAlessandra Cristófoli; Flávio Régio Brambilla; Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2013What Motivates Brazilian Academic Researchers to Transfer Technology?Lisiane Closs; Gabriela Cardozo Ferreira; Vinicius Sittoni Brasil; Cláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin
2015Consumo de alimentos eco-inovadores: como valores e atitudes direcionam a compra dos consumidores de orgânicos?Marcia Dutra de Barcellos; Marilia Bonzanini Bossle; Marcelo Gattermann Perin; Luciana Marques Vieira
2015O QUE SE TEM ESTUDADO SOBRE MODOS DE ENTRADA EM MERCADOS INTERNACIONAIS NOS ÚLTIMOS ANOS?Fernanda Kalil Steinbruch; SANTOS, JANE LUCIA S.; Peter Bent Hansen; Marcelo Gattermann Perin
2012Promoção de vendas e outros elementos antecedentes das compras por impulsoFernando de Oliveira Santini; Lélis Balestrin Espartel; Cláudio Hoffmann Sampaio; Claudio Rotta; Marcelo Gattermann Perin
2016Os Motivos das Relações entre Orientação para Mercado, Orientação para Aprendizagem e Sucesso de Novos ProdutosMauren do Couto Soares; Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2012DETERMINANTS OF INNOVATIONS IN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ADOPTED BY HOSPITALSAntonio Isidro-Filho; Tomas de Aquino Guimarães; Marcelo Gattermann Perin
2016As Variáveis Relacionadas à Escolha do Modo de Entrada em Mercados InternacionaisFernanda K Steinbruch; Mauren do Couto Soares; Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2012Organizational Factors that Affect the University-Industry Technology Transfer Processes of a Private UniversityLisiane Closs; Gabriela Cardozo Ferreira; Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2014Emoções positivas e negativas, atitude e intenção de comportamento: um estudo exploratório no varejoFabrise de Oliveira Müller; Marise Ugalde; Carina Pasqualotto; Cláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin