Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 22 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Decisões sob risco no modelo Stage-Gate: um estudo propositivo sob a ótica da teoria da perspectivaSady Darcy da Silva Junior; Edimara Mezzomo Luciano; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann
2017Análise da Qualidade dos Artigos Científicos da Área de Marketing Publicados no Brasil: As Pesquisas Survey na Década de 2000Marta Olivia Rovedder de Oliveira; Fernando Bins Luce; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann; Fernando de Oliveira Santini; Mirela Jeffman dos Santos
2015Moderating Effects of Sales Promotion TypesFernando de Oliveira Santini; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann; Lélis Balestrin Espartel; Wagner Junior Ladeira
2014Interação Consumidor-Funcionário no Varejo de Confecção sob a Perspectiva da Classe MédiaGrisly Steffen; PERIN, Marcelo Gatermann; Cláudio Hoffmann Sampaio
2015O Papel do Envolvimento e do Orgulho nas Decisões de Consumo de Pacotes de Preços: Um Estudo com Ingressos de Futebol no BrasilCláudio Hoffmann Sampaio; Jefferson Dobner Sordi; PERIN, Marcelo Gatermann
2016Network effects on radical innovation and financial performance: An open-mindedness approachPERIN, Marcelo Gatermann; Cláudio Hoffmann Sampaio; Daniel Jimenez-Jimenez; Juan Cegarra-Navarro
2016Network Effects on Radical Innovation and Financial Performance: An Open-mindedness ApproachPERIN, Marcelo Gatermann; Cláudio Hoffmann Sampaio; Daniel Jimenez-Jimenez; Juan Cegarra-Navarro
2017ANÁLISE DA QUALIDADE DOS ARTIGOS CIENTÍFICOS DA ÁREA DE MARKETING PUBLICADOS NO BRASIL: AS PESQUISAS SURVEY NA DÉCADA DE 2000Marta Olivia Rovedder de Oliveira; Fernando Bins Luce; Cláudio Hoffmann Sampaio; PERIN, Marcelo Gatermann; Fernando de Oliveira Santini; Mirela Jeffman dos Santos
2018Capacidade de inovação de produto: percepção dos gestoresMirela Jeffman dos Santos; PERIN, Marcelo Gatermann; Cláudio Hoffmann Sampaio
2021Meta-analysis about brand trust: antecedents and consequents analysisJean Carlos de Oliveira Rosa; SANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; PERIN, Marcelo Gatermann; LADEIRA, WAGNER JUNIOR; Cláudio Hoffmann Sampaio