Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Domain-specific innovativeness: a meta-analysis in business and consumerClécio Falcão Araujo; Wagner Junior Ladeira; SANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Cláudio Hoffmann Sampaio
2016Percepção de Marca e Consumo Conspícuo: Análise do Efeito Moderador Campanha PromocionalSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio; Clécio Falcão Araujo
2015Perception of value, attractiveness and purchase intention: revisiting promotion techniques saleSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio; Clécio Falcão Araujo
2017Intrusive Advertisements in the Online Context: A Meta-Analysis of the Antecedents and Consequent ConstructsSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Frederike Monika Budiner Mette; Valesca Persch Reichelt; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio
2016Percepção de marca e consumo conspícuo: análise do efeito moderador campanha promocionalSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio; Clécio Falcão Araujo
2018Antecedentes, Consequentes e Moderadores da Propensão a Adoção Tecnológica no Setor Bancário: Um Estudo Meta-AnalíticoSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; PIETRO CUNHA DOLCI; PERIN, Marcelo Gatermann; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio
2017O Efeito Moderador do Comportamento Frugal na Relação entre Familiaridade com Embalagens de Alimentos e Percepção de Informação VerbalWagner Junior Ladeira; SANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Cláudio Hoffmann Sampaio; William Carvalho Jardim
2016Experiência de Marca: uma Pesquisa MetanalíticaSANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA; Wagner Junior Ladeira; Cláudio Hoffmann Sampaio; Diego Costa Pinto