Utilize este identificador para citar ou criar um atalho para este documento: https://hdl.handle.net/10923/19091
Type: Article
Title: A contextualização na aprendizagem: percepções de docentes de ciências e matemática
Author(s): Caroline Maffi
Thaísa Laiara Prediger
Joao Bernardes da Rocha Filho
Maurivan Güntzel Ramos
In: REVISTA CONHECIMENTO ONLINE
Issue Date: 2019
Volume: 2
Issue: 11
First page: 75
Last page: 92
Keywords: Aprendizagem com significado
Contextualização em ciências e matemática
Motivação para aprender
URI: https://hdl.handle.net/10923/19091
ISSN: 2176-8501
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_contextualizao_na_aprendizagem_percepes_de_docentes_de_cincias_e_matemtica.pdf173,41 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.