Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/20589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCassiano Scott Puhl-
dc.contributor.authorThaísa Jacintho Müller-
dc.contributor.authorIsolda Gianni de Lima-
dc.date.accessioned2021-12-21T12:24:15Z-
dc.date.available2021-12-21T12:24:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2175-6600-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/20589-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofDEBATES EM EDUCAÇÃO-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectResolução de problemas-
dc.subjectAprendizagem significativa-
dc.subjectConfluências-
dc.titleContribuições teóricas da Teoria de Aprendizagem Significativa e do ensino por meio da resolução de problemas para qualificar o processo de ensino-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-12-21T12:24:14Z-
dc.identifier.doiDOI:10.28998/2175-6600.2020v12n27p125-140-
dc.jtitleDEBATES EM EDUCAÇÃO-
dc.volume12-
dc.issue27-
dc.spage125-
dc.epage140-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.