Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/21599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAndré Fagundes Pase-
dc.contributor.authorGiovanni Guizzo da Rocha-
dc.date.accessioned2022-05-16T15:05:01Z-
dc.date.available2022-05-16T15:05:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/21599-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofXL Congresso Brasileiro de Ciências da Comunicação, 2017, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectcomunicação-
dc.subjectrealidade virtual-
dc.subjectjogos-
dc.titleEntre a Imersão e a Vivacidade: Em Busca de uma Classificação das Produções para Dispositivos de Realidade Virtual-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2022-05-16T15:05:00Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.