Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/24998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCristiane Machado Fabrício-
dc.contributor.authorIsabel Cristina Machado de Lara-
dc.date.accessioned2023-04-26T17:01:45Z-
dc.date.available2023-04-26T17:01:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/24998-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofAnais do I Congresso Internacional de Educação em Ciências e Matemática e II Simpósio do PPG em Educação em Ciências e Matemática da PUCRS, 2022, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectresolução de problemas-
dc.subjectMétodo de ensino-
dc.subjectanos iniciais-
dc.subjectConceitos Matemáticos-
dc.titleResolução de Problemas como Método de Ensino: uma análise das percepções de professores dos anos iniciais-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2023-04-26T17:01:43Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.