Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/9921
Type: Article
Title: Da força das mídias ao poder do conteúdo: revisão de modelos de negócio na publicidade
Author(s): Cristiane Mafacioli Carvalho
Márcia Pillon Christofoli
In: E-Compós (Brasília)
Issue Date: 2015
Volume: 18
Issue: 3
First page: 1
Last page: 14
Keywords: comunicação social
Publicidade
Remuneração pelos meios
Poder do conteúdo
URI: http://hdl.handle.net/10923/9921
ISSN: 1808-2599
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Da_forca_das_midias_ao_poder_do_conteudo_revisao_de_modelos_de_negocio_na_publicidade.pdf177,21 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.