Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 22481-22490 of 26294 (Search time: 0.025 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Notícia em tempo real: as implicações da instantaneidade na credibilidade do telejornalismoCristiane Finger Costa; Bruna Scirea
2018Food Package Familiarity and Perceived Amount of Verbal Information: The Moderating Effect of Frugal BehaviorWagner Junior Ladeira; Fernando de Oliveira Santini; Cláudio Hoffmann Sampaio
2018Construal level and collaborative consumption: an exploratory approachJefferson Dobner Sordi; Cláudio Hoffmann Sampaio; Maira de Cassia Petrini; PERIN, Marcelo Gatermann
2000A Pesquisa Survey em Artigos de Marketing nos ENANPADs da Década de 90Marcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio; Lurdes Marlene Seide Froemming; Fernando Bins Luce
2018Capacidade de inovação de produto: percepção dos gestoresMirela Jeffman dos Santos; PERIN, Marcelo Gatermann; Cláudio Hoffmann Sampaio
2003Orientação para o Mercado, Porte Empresarial e Performance: um Estudo Longitudinal no Setor Eletroeletrônico do BrasilMarcelo Gattermann Perin; Cláudio Hoffmann Sampaio
2003O Processo de Aprendizagem Organizacional e a Performance Empresarial: o Caso da Indústria Eletroeletrônica do BrasilCláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin
2001Uma Análise Crítica da Escala MARKOR e suas Dimensões TeóricasCláudio Hoffmann Sampaio; Marcelo Gattermann Perin
2004Asas Cortadas: O Sindicato dos Aeronautas e o Golpe de 1964Claudia Musa Fay; Ana Lúcia Goelzer Meira; Marcia Ramos de Oliveira; Cesar Augusto Barcelos Guazzelli
2003A aviação comercial na América do Sul: um estudo comparativo entre a influência alemã e norte-americana na região (1919-1945)Claudia Musa Fay