Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
About
About the Institutional Repository
Use Policy
FAQs (Frequently Asked Questions)
Credits
Access Statistics
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repositório PUCRS
Browsing by Author Lilian Cristine Hübner
Skip to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing rec. 1 to 20 of 30
next ►
Issue Date
Title
Author(s)
2017
A leitura de palavras no bilinguismo sob o viés do modelo de dupla-rota: uma revisão sistemática
SIQUEIRA, ELLEN CRISTINA GERNER
;
Lilian Cristine Hübner
;
WILSON, MAXIMILIANO AGUSTIN
2020
A metacognição em leitura e sua relação com proficiência leitora em L1 e L2:um estudo experimental
Diane Blank Bencke
;
Lilian Cristine Hübner
2017
A relação entre desempenho em compreensão leitora e fatores socioeconômicos
Lucilene Bender de Sousa
;
Lilian Cristine Hübner
2021
Aquisição de Inglês como L3 por surdos brasileiros usuários de Libras como L1: Considerações teórico-pedagógicas
maria clara corsini silva
;
Lilian Cristine Hübner
2017
Aquisição e processamento (a)típico da linguagem (L1 e L2)
Lilian Cristine Hübner
;
SILVA, CARMEM LUCI DA COSTA
;
SCHNEIDER, FERNANDA
2021
Avaliação da produção discursiva oral no envelhecimento e sua relação com escolaridade e hábitos de leitura e escrita: uma revisão sistemática
Bárbara Luzia Covatti Malcorra
;
Maximiliano Agustin Wilson
;
Lilian Cristine Hübner
2021
Como o distanciamento social em tempos de pandemia pode afetar os estágios iniciais da aprendizagem da leitura em crianças
Letícia Priscila Pacheco
;
Lilian Cristine Hübner
2018
Consciência fonológica, escrita e memória de curta duração verbal em indivíduos com Síndrome de Down: um estudo de seguimento
Bárbara de Lavra-Pinto
;
Lilian Cristine Hübner
;
Maria Clara Clack da Silva Mayerle
, et al
2018
Detecting mild cognitive impairment in narratives in Brazilian Portuguese: first steps towards a fully automated system
Marcos V. Treviso
;
Leandro Borges dos Santos
;
Christopher Shulby
, et al
2016
Development of the Brazilian version of the Child Hayling Test
Larissa de Sousa Siqueira
;
Hosana Gonçalves
;
Lilian Cristine Hübner
, et al
2019
Dificuldades de compreensão leitora em estudantes concluintes do Ensino Fundamental
Lucilene Bender de Sousa
;
Lilian Cristine Hübner
2020
Evaluating Sentence Segmentation in Different Datasets of Neuropsychological Language Tests in Brazilian Portuguese
Edresson Casanova
;
Marcos V. Treviso
;
Lilian Cristine Hübner
, et al
2020
Influência Translinguística na Aprendizagem de Inglês por Surdos
BASTOS, ANA PAULA RODRIGUES
;
Lilian Cristine Hübner
2016
La producción discursiva en la afasia: retos, avances y perspectivas en enfoque
Fernanda Schneider
;
Sabrine Amaral
;
Lisandra Rutkoski Rodrigues
, et al
2020
Lexical-semantic integration by good and poor reading comprehenders
BENDER DE SOUSA, LUCILENE
;
Lilian Cristine Hübner
;
FERREIRA DA SILVA, ROSELAINE BERENICE
2022
Linguagem oral e escrita no Transtorno do Espectro do Autismo: perspectivas teóricas e pedagógicas
Thaís Ney Cardoso
;
Lilian Cristine Hübner
2021
Literacy, metalinguistic, and executive functions processing in bilingual children speakers of similar typology languages in a border area
Talita dos Santos Gonçalves
;
Vanisa Fante Viapiana
;
Rochele Paz Fonseca
, et al
2022
Lower education and reading and writing habits are associated with poorer oral discourse production in typical adults and older adults
Bárbara Luzia Covatti Malcorra
;
Maximiliano Wilson
;
Lucas Porcello Schilling
, et al
2021
Macrostructural Aspects of Narrative Discourse in Left- and Right-Hemisphere Stroke in Brazilian Portuguese Speakers with Low Education
Amelie Brisebois
;
Fernanda Schneider
;
Karine Marcotte
, et al
2018
Naming and verbal learning in adults with Alzheimer's disease, mild cognitive impairment and in healthy aging, with low educational levels
Lilian Cristine Hübner
;
Fernanda Loureiro
;
Bruna Tessaro
, et al