Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/11778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGeisa da Silva Medeiros-
dc.contributor.authorJoao Bernardes da Rocha Filho-
dc.date.accessioned2018-06-20T20:19:44Z-
dc.date.available2018-06-20T20:19:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2317-6091-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/11778-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA DE CIÊNCIAS DA EDUCAÇÃO-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEducação dialógica-
dc.subjectFenomenologia reflexiva-
dc.subjectInterpretação dos fenômenos-
dc.titleFenomenologia hermenêutica: da filosofia à pesquisa qualitativa no ensino ? educadores dialógicos e perspectivas de mundo-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2018-06-20T20:19:42Z-
dc.jtitleREVISTA DE CIÊNCIAS DA EDUCAÇÃO-
dc.volume36-
dc.issueXVIII-
dc.spage139-
dc.epage152-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.