Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/14233
Type: Article
Title: Percepção de marca e consumo conspícuo: análise do efeito moderador campanha promocional
Author(s): SANTINI, FERNANDO DE OLIVEIRA
Wagner Junior Ladeira
Cláudio Hoffmann Sampaio
Clécio Falcão Araujo
In: Revista de Ciências da Admistração
Issue Date: 2016
Volume: 1
Issue: 2
First page: 38
Last page: 52
URI: http://hdl.handle.net/10923/14233
DOI: DOI:10.5007/2175-8077.2016v18n45p38
ISSN: 2175-8077
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Percepcao_de_marca_e_consumo_conspicuo_analise_do_efeito_moderador_campanha_promocional.pdf312,6 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.