Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/14347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMagda Rodrigues da Cunha-
dc.contributor.authorVanessa Scalei-
dc.date.accessioned2019-03-26T20:08:10Z-
dc.date.available2019-03-26T20:08:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2178-2687-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/14347-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofCONEXÃO: COMUNICAÇÃO E CULTURA-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectmediações; consumo; conversação-
dc.titleO valor das 'novas' mediações no contexto da personalização do consumo televisivo-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2019-03-26T20:08:09Z-
dc.jtitleCONEXÃO: COMUNICAÇÃO E CULTURA-
dc.volume18-
dc.spage27-
dc.epage45-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O_valor_das_novas_mediacoes_no_contexto_da_personalizacao_do_consumo_televisivo.pdf155,04 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.