Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/14637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNathália Moraes-
dc.contributor.authorPriscilla Wagner Sternberg-
dc.contributor.authorGabriela Dal Forno Martins-
dc.contributor.authorGabriel Silva-
dc.contributor.authorMarlene Rozek-
dc.date.accessioned2019-04-25T18:28:51Z-
dc.date.available2019-04-25T18:28:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn9788539710096-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/14637-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofAnais..., 2017, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEducação Inclusiva-
dc.subjectEducação Infantil-
dc.subjectEducadores-
dc.subjectPrincípios-
dc.subjectDiretrizes-
dc.titlePrincípios norteadores de uma atuação na educação infantil em uma perspectiva da Educação Inclusiva-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2019-04-25T18:28:51Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.