Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/14998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIsabel Cristina Machado de Lara-
dc.contributor.authorLanúzia Almeida Brum Avila-
dc.date.accessioned2019-07-01T18:43:33Z-
dc.date.available2019-07-01T18:43:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2238-0302-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/14998-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA ESPAÇO PEDAGÓGICO-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectMatemática-
dc.subjectContextualização-
dc.subjectDificuldades de Aprendizagem em Matemática-
dc.subjectRealidade-
dc.titleMatemática e realidade: uma análise de possibilidades para minimizar dificuldades de aprendizagem-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2019-07-01T18:43:32Z-
dc.identifier.doiDOI:10.5335/rep.v24i2.7419-
dc.jtitleREVISTA ESPAÇO PEDAGÓGICO-
dc.volume24-
dc.issue2-
dc.spage353-
dc.epage370-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.