Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/18392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAdriana da Silva Lessa-
dc.contributor.authorMarlene Neves Strey-
dc.contributor.authorEdla Eggert-
dc.date.accessioned2021-09-17T20:18:01Z-
dc.date.available2021-09-17T20:18:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2358-1840-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/18392-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofPERSPECTIVAS EM DIÁLOGO: REVISTA DE EDUCAÇÃO E SOCIEDADE-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjecteducação-
dc.subjectsexualidade-
dc.subjectIdentidade de gênero-
dc.subjectPsicologia Social-
dc.titleREAFIRMAÇÃO HETERONORMATIVA: UM OLHAR PARA O DOCUMENTÁRIO ?ESCOLA SEM PRECONCEITOS?-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-09-17T20:17:59Z-
dc.jtitlePERSPECTIVAS EM DIÁLOGO: REVISTA DE EDUCAÇÃO E SOCIEDADE-
dc.volume7-
dc.issue14-
dc.spage280-
dc.epage294-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
REAFIRMAO_HETERONORMATIVA_UM_OLHAR_PARA_O_DOCUMENTRIO_ESCOLA_SEM_PRECONCEITOS.pdf460,38 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.