Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/19356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKétlin Kroetz-
dc.contributor.authorMônica da Silva Gallon-
dc.contributor.authorJosé Luís Schifino Ferraro-
dc.date.accessioned2021-11-09T13:10:22Z-
dc.date.available2021-11-09T13:10:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1982-7806-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/19356-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofCADERNOS DE HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO (ONLINE)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectoralidade-
dc.subjectescrita-
dc.subjectmatemática-
dc.titleA supremacia da escrita sobre a oralidade: uma análise de práticas matemáticas de sujeitos de região de colonização alemã-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-11-09T13:10:21Z-
dc.identifier.doiDOI:10.14393/che-v19n2-2020-20-
dc.jtitleCADERNOS DE HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO (ONLINE)-
dc.volume19-
dc.issue2-
dc.spage614-
dc.epage627-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.