Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/19491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArteche, Adriane Xavier
dc.contributor.authorReis, Dulcilene Saraiva
dc.date.accessioned2021-11-17T12:05:55Z-
dc.date.available2021-11-17T12:05:55Z-
dc.date.issued2020pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/19491-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectPSICOLOGIA INFANTILpt_BR
dc.subjectCOGNIÇÃOpt_BR
dc.subjectBILINGUISMOpt_BR
dc.subjectLÍNGUA BRASILEIRA DE SINAISpt_BR
dc.subjectPSICOLOGIApt_BR
dc.titleInserção educacional, saúde mental e processamento cognitivo em crianças ouvintes filhas de pais surdos (CODAs)pt_BR
dc.typedoctoralThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Psicologiapt_BR
dc.degree.levelDoutoradopt_BR
dc.degree.date2020pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000501138-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial598,03 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.