Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/20624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorValderez Marina do Rosário Lima-
dc.contributor.authorLorita Aparecida Veloso Galle-
dc.contributor.authorMaurivan Guntzel Ramos-
dc.date.accessioned2021-12-21T20:56:21Z-
dc.date.available2021-12-21T20:56:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2179-426X-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/20624-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.rightsopenAccess-
dc.titleOrganização de unidades de aprendizagem em Química: o estado do conhecimento a partir de dissertações-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-12-21T20:56:19Z-
dc.jtitleRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.volume3-
dc.spage345-
dc.epage365-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.