Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/20626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMARTINS DA SILVA, CARLA-
dc.contributor.authorValderez Marina do Rosário Lima-
dc.contributor.authorFLORES, JERONIMO BECKER-
dc.date.accessioned2021-12-21T20:56:34Z-
dc.date.available2021-12-21T20:56:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2238-0345-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/20626-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA INTERNACIONAL DE PESQUISA EM EDUCAÇÃO MATEMÁTICA (RIPEM)-
dc.rightsopenAccess-
dc.titleEstado do Conhecimento acerca das tendências metodológicas do Ensino de Matemática e possíveis contribuições para a Nova Reforma do Ensino Médio-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-12-21T20:56:33Z-
dc.identifier.doiDOI:10.37001/ripem.v11i1.2550-
dc.jtitleREVISTA INTERNACIONAL DE PESQUISA EM EDUCAÇÃO MATEMÁTICA (RIPEM)-
dc.volume11-
dc.issue1-
dc.spage79-
dc.epage98-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.