Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/25026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDi Fanti, Maria da Glória Corrêa
dc.contributor.authorVoges, Márcia Cristina Neves
dc.date.accessioned2023-04-27T12:09:41Z-
dc.date.available2023-04-27T12:09:41Z-
dc.date.issued2023pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/25026-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectPROFESSORES - ATUAÇÃO PROFISSIONALpt_BR
dc.subjectEDUCAÇÃO A DISTÂNCIApt_BR
dc.subjectERGOLOGIApt_BR
dc.subjectEDUCAÇÃOpt_BR
dc.titleA transposição do ensino presencial para o ensino remoto emergencial sob o enfoque ergo-dialógico: dramáticas de usos de si e excedente de visão do professor do ensino básico públicopt_BR
dc.typedoctoralThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Letraspt_BR
dc.degree.levelDoutoradopt_BR
dc.degree.date2023pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000505492-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial360,63 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.