Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/8636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCAMILA FUMAGALLI FONTOURA-
dc.contributor.authorClaus Dieter Stobäus-
dc.contributor.authorJuan José Mouriño Mosquera-
dc.date.accessioned2016-07-29T12:03:01Z-
dc.date.available2016-07-29T12:03:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1413-7321-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/8636-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofLa Salle (Canoas)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEDUCAÇÃO E SAÚDE-
dc.subjectEDUCAÇÃO-
dc.subjectEDUCAÇÃO SUPERIOR-
dc.subjectEDUCAÇÃO DE PROFESSORES-
dc.subjectBEM-ESTAR DOCENTE-
dc.subjectMAL-ESTAR DOCENTE-
dc.titleO docente como modelo de relações afetivas motivadoras para aprendizagens positivas-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2016-07-29T12:03:01Z-
dc.jtitleLa Salle (Canoas)-
dc.volume16-
dc.issue1-
dc.spage73-
dc.epage88-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.O docente como modelo de relações afetivas ....pdf833 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.