Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/9983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMirela Jeffman dos Santos-
dc.contributor.authorMarcelo Gattermann Perin-
dc.contributor.authorCláudio Hoffmann Sampaio-
dc.date.accessioned2017-04-05T17:54:20Z-
dc.date.available2017-04-05T17:54:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1983-8484-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/9983-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofREBRAE. Revista Brasileira de Estratégia (Impresso)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectOrientação ao Consumidor-
dc.subjectCapacidade de Inovação em Mercado-
dc.subjectSucesso de Novos Produtos-
dc.titleAnálise da mediação da capacidade de inovação em mercado-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2017-04-05T17:54:19Z-
dc.identifier.doiDOI:10.7213/rebrae.06.003.AO03-
dc.jtitleREBRAE. Revista Brasileira de Estratégia (Impresso)-
dc.volume6-
dc.issue548-
dc.spage251-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analise_da_mediacao_da_capacidade_de_inovacao_em_mercado.pdf430,99 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.