Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 19071-19080 of 26261 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Optimal Group Distribution based on Thermal and Psycho-Social AspectsPaulo Knob; Gabriel Rockenbach; Claudio Rosito Jung; Soraia Raupp Musse
2021Predicting Popularity of Facebook Videos Through Visual Features Using Support Vector Machine ClassifierBruna Dalmoro; Soraia Raupp Musse
2020Rótulos no varejo de autosserviço: a forma de apresentação da informação nutricional na embalagem pode aumentar a percepção de saudabilidade e a intenção de compra?RICCI, BIANCA CASTRO DA SILVA MARANINCHI; Vinícius Sittoni Brasil; Stefânia Ordovás de Almeida
2020The emperor?s new cosplay: the agency of an absent material on the consumption experienceDE MELLO, RAFAEL RODRIGUES; Stefânia Ordovás de Almeida; DALMORO, MARLON
2020EFEITOS DA COVID-19 NOS COMPORTAMENTOS DE DESCARTE DO CONSUMIDOR E CENÁRIOS DE NEGÓCIOS FUTUROSLAWALL RADTKE, MANOELA; BROCK, ANA LUIZA; M. OSTERMANN, CRISTINA; Stefânia Ordovás de Almeida
2020-No piracy talk-: how online brand communities work to denormalize controversial gaming practicesDaiane Scaraboto; Stefânia Ordovás de Almeida; João Pedro Fleck
2020Towards Animating Virtual Humans in Flooded EnvironmentsDiogo Schaffer; André Antonitsch; Amyr Borges Fontes Neto; Soraia Raupp Musse
2019Second-hand fashion market: consumer role in circular economyMaria Amália Dutra Machado; Stefânia Ordovás de Almeida; Laura Bollick; Gabriela Bragagnolo
2019Construção de um Instrumento para Avaliar o Nível de Conhecimento do Paciente Oncológico Sobre sua DoençaDalton Breno Costa; Tatiana Quarti Irigaray
2019Preditores do Funcionamento Cognitivo de Idosos: Um Estudo LongitudinalDaiane Santos de Oliveira; Tatiana Quarti Irigaray