Browsing by Author Clecio Falcão Araujo

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Issue DateTitleAuthor(s)
2020Dishonesty is Contagious: Investigating the Domino Effect of Dysfunctional Customer BehaviorsDenise Telli; Lélis Balestrin Espartel; Clecio Falcão Araujo, et al
2021Is it easy to get slim? Intention to use slimming productsRafael Mendes Lubeck; Clecio Falcão Araujo; Claudio Hoffmann Sampaio, et al
2022Mapeando o Varejo Omnichannel: Uma Análise Bibliométrica da Produção CientíficaAdriano Escobar Fernandes; Bianca Pinto Carvalho; Clecio Falcão Araujo
2023Marketing Sustentável no Varejo: Uma Revisão Sistemática da LiteraturaCASTRO, PEDRO; CARVALHO, BIANCA; Clecio Falcão Araujo
2020Perceived Consumer Effectiveness: A Meta-analytic Review on its Antecedents and ConsequencesValter Afonso Vieira; Clecio Falcão Araujo
2022Percepção de eficácia do consumidor e Bem-estar subjetivo: O efeito mediador do Comportamento Pró-ambientalThays Martins do Nascimento; Clecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio, et al
2020Sustentabilidade em Instituições de Ensino Superior e o Efeito no Comportamento Pró-ambiental dos EstudantesClecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio; Carelisa Stoffel de Siqueira, et al
2020The influence of customer participation and conveniece on customer satisfaction: A multiple mediationÁlan Andrew se Souza; Claudio Damacena; Clecio Falcão Araujo, et al
2022What Makes the Corporate Social Responsibility Impact on Customer?Company Identification Stronger? A Meta-AnalysisValter Afonso Vieira; Jeremy Wolter; Clecio Falcão Araujo, et al
2022What Makes the Corporate Social Responsibility Impact on Customer?Company Identification Stronger? A Meta-AnalysisValter Afonso Vieira; Jeremy Wolter; Clecio Falcão Araujo, et al