Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/24487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantos, Bettina Steren dos
dc.contributor.authorVieira, Andréia Soares
dc.date.accessioned2023-04-18T12:14:26Z-
dc.date.available2023-04-18T12:14:26Z-
dc.date.issued2022pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/24487-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectPROFESSORES UNIVERSITÁRIOS - FORMAÇÃO PROFISSIONALpt_BR
dc.subjectPROFESSORES UNIVERSITÁRIOSpt_BR
dc.subjectENSINO SUPERIORpt_BR
dc.subjectEDUCAÇÃOpt_BR
dc.titlePercepções da formação continuada de docentes na educação superiorpt_BR
dc.typemasterThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Educaçãopt_BR
dc.degree.levelMestradopt_BR
dc.degree.date2022pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000504684-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial351,25 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.