Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/8683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCristina Martins-
dc.contributor.authorLucia Maria Martins Giraffa-
dc.date.accessioned2016-08-01T18:09:32Z-
dc.date.available2016-08-01T18:09:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/8683-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofXI SJEEC Seminário Jogos Eletrônicos, Educação e Comunicação, 2015, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectFormação de Professores-
dc.subjectjogos educativos-
dc.subjectGamificação-
dc.subjectPráticas Pedagógicas-
dc.titleGamificação nas práticas pedagógicas em tempos de cibercultura: proposta de elementos de jogos digitais em atividades gamificadas-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2016-08-01T18:09:31Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.