Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/18858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIngo Wolfgang Sarlet-
dc.contributor.authorSARLET, GABRIELLE BEZERRA SALES-
dc.date.accessioned2021-10-13T15:11:26Z-
dc.date.available2021-10-13T15:11:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1982-0496-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/18858-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista direitos fundamentais & democracia (UniBrasil)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectAcesso à Educação Superior no Brasil-
dc.subjectAções Afirmativas-
dc.subjectPessoas com Deficiência-
dc.titleAS AÇÕES AFIRMATIVAS, PESSOAS COM DEFICIÊNCIA E O ACESSO AO ENSINO SUPERIOR NO BRASIL - CONTEXTO, MARCO NORMATIVO, EFETIVIDADE E DESAFIOS.-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-10-13T15:11:25Z-
dc.identifier.doiDOI:10.25192/issn.1982-0496.rdfd.v24i21554-
dc.jtitleRevista direitos fundamentais & democracia (UniBrasil)-
dc.volume24-
dc.issue2-
dc.spage338-
dc.epage363-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.