Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/22424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBettina Steren dos Santos-
dc.contributor.authorTárcia Rita Davoglio-
dc.contributor.authorJordana W. Timm-
dc.contributor.authorFernanda de B. K. Conzatti-
dc.date.accessioned2022-07-21T20:22:39Z-
dc.date.available2022-07-21T20:22:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn9788577131952-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/22424-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofSeminário Internacional Aprendizagem Autorregulada e Motivação, 2016, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectMotivação-
dc.subjectautonomia-
dc.subjectProfessores Universitários-
dc.subjectautorregulação-
dc.titleMotivação autodeterminada de professores universitários: caracterização da autonomia-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2022-07-21T20:22:38Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motivao_autodeterminada_de_professores_universitrios_caracterizao_da_autonomia.pdf181,48 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.