Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/26056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuilherme, Alexandre Anselmo
dc.contributor.authorPassoello, Germano Antônio da Paixão
dc.date.accessioned2024-06-04T12:07:32Z-
dc.date.available2024-06-04T12:07:32Z-
dc.date.issued2024pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/26056-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectAUTO-EDUCAÇÃOpt_BR
dc.subjectWALDORF, PEDAGOGIApt_BR
dc.subjectEDUCAÇÃOpt_BR
dc.titleAs críticas de Ivan Illich a estrutura escolar: diálogos entre as teias de aprendizagem e a handlungspädagogik como possível caminho de desenvolvimento de entornos educativos eficientes e salutarespt_BR
dc.typemasterThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Educaçãopt_BR
dc.degree.levelMestradopt_BR
dc.degree.date2024pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000508073-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial409,48 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.