Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/16082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOLIVEIRA, LETÍCIA HORN-
dc.contributor.authorLilian Milnitsky Stein-
dc.date.accessioned2019-11-08T14:28:39Z-
dc.date.available2019-11-08T14:28:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2175-3539-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/16082-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA PSICOLOGIA ESCOLAR E EDCUACIONAL-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectmemória-
dc.subjectEfeito de testagem-
dc.titleA autorregulação, avaliação e promoção da aprendizagem por meio da prática de recuperação da memória-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2019-11-08T14:28:38Z-
dc.identifier.doiDOI:10.1590/2175-35392018018540-
dc.jtitleREVISTA PSICOLOGIA ESCOLAR E EDCUACIONAL-
dc.volume22-
dc.issue1-
dc.spage55-
dc.epage62-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.