Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/24429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMüller, Lúcia Helena Alves
dc.contributor.authorSgorla, Andrey Felipe
dc.date.accessioned2023-04-18T12:14:16Z-
dc.date.available2023-04-18T12:14:16Z-
dc.date.issued2021pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/24429-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectSOCIEDADE - ASPECTOS ECONÔMICOSpt_BR
dc.subjectCERVEJA - INDÚSTRIApt_BR
dc.subjectARTESANATOpt_BR
dc.subjectETNOGRAFIApt_BR
dc.subjectMERCADOpt_BR
dc.subjectCIÊNCIAS SOCIAISpt_BR
dc.title“Não é só saber fazer cerveja”: narrativas de artesanato e autenticidade na formação do mercado de cerveja artesanal no Brasilpt_BR
dc.typedoctoralThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Ciências Sociaispt_BR
dc.degree.levelDoutoradopt_BR
dc.degree.date2021pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000502717-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial440,27 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.