Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/12287
Type: Article
Title: CONSTITUIÇÃO E PRÁTICA DE PROFESSORES INOVADORES: UM ESTUDO DE CASO
Author(s): João Batista Siqueira Harres
Valderez Marina do Rosário Lima
DELORD, GABRIELA CAROLINA CATTANI
SUSA, CLARA INÉS CHAPARRO
MARTINEZ, ROSA INÉS PEDREROS
In: ENSAIO: PESQUISA EM EDUCAÇÃO EM CIÊNCIAS (ONLINE)
Issue Date: 2018
Volume: 20
Issue: 0
First page: 1
Last page: 21
Keywords: formação continuada
Inovação educativa
Escolas alternativas
URI: http://hdl.handle.net/10923/12287
DOI: DOI:10.1590/1983-21172018200107
ISSN: 1983-2117
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CONSTITUICAO_E_PRATICA_DE_PROFESSORES_INOVADORES_UM_ESTUDO_DE_CASO.pdf327,2 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.