Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/19354
Type: Article
Title: A inclusão sob a perspectiva crítica: estado da arte e notas para a formação de professores
Author(s): Gabriela Sehnem Heck
José Luís Schifino Ferraro
In: Revista Brasileira de Educação, Cultura e Linguagem
Issue Date: 2020
Volume: 4
Issue: 7
First page: 1
Last page: 22
Keywords: Biopolítica
formação de professores
inclusão
crítica
URI: https://hdl.handle.net/10923/19354
ISSN: 2526-4052
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_incluso_sob_a_perspectiva_crtica_estado_da_arte_e_notas_para_a_formao_de_professores.pdf650,62 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.