Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/23843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGOBBI DE BOER GARBIN, FERNANDA-
dc.contributor.authorAdriana Justin Cerveira Kampff-
dc.date.accessioned2023-03-21T12:05:39Z-
dc.date.available2023-03-21T12:05:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1981-9250-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/23843-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA DE CIÊNCIAS HUMANAS - EDUCAÇÃO-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectTecnologias Educacionais-
dc.subjectInovação Educacional-
dc.subjectEducação Emergencial Remota-
dc.subjectEducação On-line-
dc.subjectTecnologias Digitais-
dc.subjectEnsino de Engenharia-
dc.titleADAPTAÇÃO DA SALA DE AULA INVERTIDA AO ENSINO ONLINE: ESTUDO DE CASO EM UNIVERSIDADE BRASILEIRA-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2023-03-21T12:05:38Z-
dc.jtitleREVISTA DE CIÊNCIAS HUMANAS - EDUCAÇÃO-
dc.volume22-
dc.issue3-
dc.spage54-
dc.epage76-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.