Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/27194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPerna, Cristina Becker Lopes
dc.contributor.authorCastro, Leonardo Sarmento Travincas de
dc.date.accessioned2025-06-18T12:03:32Z-
dc.date.available2025-06-18T12:03:32Z-
dc.date.issued2025pt_BR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/27194-
dc.description.abstractpt_BR
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoPortuguêspt_BR
dc.publisherPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectINGLÊS - APRENDIZAGEMpt_BR
dc.subjectINGLÊS - ENSINOpt_BR
dc.subjectLINGUÍSTICA APLICADApt_BR
dc.subjectLINGUÍSTICApt_BR
dc.titleBom dia, teacher!: uma análise da relação do (trans)linguar docente e discente com a aprendizagem de língua inglesa e conteúdos curriculares em uma escola pública bilinguept_BR
dc.typedoctoralThesispt_BR
dc.degree.grantorPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sulpt_BR
dc.degree.departmentEscola de Humanidadespt_BR
dc.degree.programPrograma de Pós-Graduação em Letraspt_BR
dc.degree.levelDoutoradopt_BR
dc.degree.date2025pt_BR
dc.publisher.placePorto Alegrept_BR
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000510260-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial441,28 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.