Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/16607
Type: doctoralThesis
Title: Identidades construídas em forma de docência: desafios e perspectivas de professoras travestis e transsexuais em Rondônia
Author(s): Falcão, Kary Jean
Advisor: Costa, Ângelo Brandelli
Publisher: Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul
Graduate Program: Programa de Pós-Graduação em Psicologia
Issue Date: 2019
Keywords: IDENTIDADE DE GÊNERO
TRANSEXUALISMO
PROFESSORES - ATUAÇÃO PROFISSIONAL
PSICOLOGIA SOCIAL
Abstract: 
URI: http://hdl.handle.net/10923/16607
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000497893-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial552,44 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.