Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/27194
Type: doctoralThesis
Title: Bom dia, teacher!: uma análise da relação do (trans)linguar docente e discente com a aprendizagem de língua inglesa e conteúdos curriculares em uma escola pública bilingue
Author(s): Castro, Leonardo Sarmento Travincas de
Advisor: Perna, Cristina Becker Lopes
Publisher: Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul
Graduate Program: Programa de Pós-Graduação em Letras
Issue Date: 2025
Keywords: INGLÊS - APRENDIZAGEM
INGLÊS - ENSINO
LINGUÍSTICA APLICADA
LINGUÍSTICA
Abstract: 
URI: https://hdl.handle.net/10923/27194
Appears in Collections:Dissertação e Tese

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000510260-Texto+confidencial-0.pdfTexto confidencial441,28 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.